Als de wind wat waait, waait de wind wat weg. Stormschade?
📞Vermoedelijk staat onze telefoon roodgloeiend en zijn we niet altijd bereikbaar!
Je kan al van start gaan via je vertrouwde KBC Mobile app om je stormschade dossier aan te melden.
Neem eerst enkele duidelijke foto's, van dichterbij en een van verder af zodat we een totaal overzicht krijgen van de schade.
Typ in het textveld van Kate: "start een nieuwe aangifte", kies je woningpolis/patrimoniumpolis waaraan de schade is, als je de uitleg op het scherm volgt is je dossier binnen enkele minuten aangemeld.
Wij ontvangen je dossier dan en volgen op.
In het registratieproces wordt gevraagd:
- om foto's op te laden, dit kan ook nog later.
- of je wenst te kiezen voor een hersteller van het KBC herstelnet.
Lukt de registratie online niet, stuur je ons best een mail met de omstandigheden en de beschrijving van de beschadigingen met de foto's.
Als je mailt en je hebt online al een dossier aangemeld wil je dit dan in je mail zetten zodat we geen dubbele dossiers hebben.
Andere schade?
Via je vertrouwde KBC Mobile app, mag je schade en foto's doorgeven, typ in het vrij tekstveld van Kate "start een nieuwe aangifte".
Heb je dringende schade en je kan ons niet bereiken, dan staan onze collega's van KBC bijstand ter beschikking op het noodnummer van KBC 016/242424 dit nummer is 24 op 24 u bereikbaar.
Ons telefoonnummer voor aangifte van je schade: 03/2525841
Ons mailadres voor aangifte van je schade: coninckx@verz.kbc.be